söndag 11 oktober 2009

Fotobok

Jag har länge funderat vad jag ska göra med alla min "ettfotoomdagen"-bilder. Det hade ju varit kul att bevara dem för framtiden, inte bara i "cyberspace"utan på riktigt så att man kan ta fram dem och titta på dem inte bara när man har tillgång till datorn utan precis när som helst.
Nu har jag kommit på hur jag vill presentera/och bevara mina bilder.......i en FOTOBOK!


Har tidigare beställt fotoböcker och gett bort i present, de är superfina, men nu vill jag ha en egen. Så in på fujis hemsida bar det av och tala om tur, där kan man just nu få en helt underbar fotobok alldeles gratis. Man kan välja mellan flera olika format, färger och effekter när man designar sin fotobok, eller så kan man låta programmet göra det. För vad kan vara bättre än att sitta hemma i lugn och ro och välja ut sina bilder, ladda upp dem, designa sitt album och vips ett par dagar senare ligger där en fin bok och väntar i brevlådan. Så gör som jag och skynda dig in på fujis hemsida du också, för att ta del av detta generösa erbjudande!

Inga kommentarer: